سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
بایگانی

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

 

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 2
حجم 45 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها :                            19

تعداد مولفه :                               7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                        دارد (به صورت کلی)

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2

 

توضیحات

پرسشنامة بازاریابی رابطه­ مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی این پرسشنامه توسط طاهری­ کیا و همکاان (1397) تعداد گویه­ ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. این پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی