سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
بایگانی

شناخت اهمیت نسبی ابعاد هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی شرکتهای صادر کننده ی مواد غذایی

 

شناخت اهمیت نسبی ابعاد هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی شرکتهای صادر کننده ی مواد غذایی در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 24
حجم 31 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

شناخت اهمیت نسبی ابعاد هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی شرکتهای صادر کننده ی مواد غذایی در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

بیان مساله

ضرورت و اهمیت تحقیق

سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

هداف اساسی تحقیق

فرضیه های تحقیق

نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق

روش تحقیق

روشها و ابزار گرد آوری داده ها

قلمرو تحقیق(موضوعی،زمانی،مکانی)

جامعه و نمونه آماری

شیوه های نمونه گیری

روشهای مورد نظر برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها (سوالات تحقیق)

مدل تحقیق

متغیرهای تحقیق

مراحل تحقیق و جدول زمانبندی (نمودار گانت)

فهرست منابع و ماًخذ تحقیق

 

قسمتی از متن

فناوری اطلاعات،مدیریت دانش،سرمایه فکری وهوشمندی رقابتی،از جمله عواملی هستند که در سالهای اخیر به عنوان پدیده هایی نوین در کسب مزیت رقابتی سازمانها مورد توجه بسیاری از صاحبنظران علم مدیریت قرار گرفته اند.(حیدری و سعیدی،1390) هوش رقابتی(Competitve Intelligence )شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی است که به شرکتها در درک و لمس بهتر رقبا کمک می کنند.اطلاعات درباره ظرفیت و توانایی رقبا یک اساس محکم برای بهبود موقعیت بازار و ساخت طرحهای استراتژیک است.دسته دیگر اطلاعات:شامل اطلاعات مشتریان،اطلاعات هزینه،قیمت فرایند تحقیق و توسعه است.(پاک مرام،اسکندری ومولوی،1388)

هدف اصلی از انجام این تجزیه وتحلیل اطلاعات رقابتی،شناخت بهتر یک صنعت و رقبای آن است.به گونه ای که بتوان دانشکده فرانسه(GTILAB)هوش رقابتی را در 4 مقوله اصلی تقسیم بندی می کند:

1)آگاهی تجاری(بازاریابی):که عمدتأ شامل اطلاعات مشتریان، تأمین کنندگان،خریداران و توزیع کنندگان و تجزیه و تحلیل آنها می شود.

2)آگاهی از وضعیت رقبا:که تمرکز بر مسائلی از قبیل:سیاستهای قیمت  گذاری،محصولات جانشین و سیاستهای توسعه رقباست.

3)آگاهی فناوری و تکنیکی:که با تحقیقات پایه و کاربردی فرایندها هنجارها وحق اختراع سر و کار دارد.

4)آگاهی راهبردی و اجتماعی:که به مسائلی از قبیل: قوانین،مسائل مالی و مالیاتی،سیاسی و اقتصادی،جنبه های اجتماعی و منابع انسانی می پردازد.(نجفی حقی،1383).

حال تحقیق حاضر به دنبال اثربخش تر نمودن استراتژی های بازاریابی شرکتهای صادر کننده ی مواد غذایی شهر تبریز است و می کوشیم در این تحقیق اهمیت هوش رقابتی و همچنین اهمیت نسبی ابعاد آن را بر روی اثر بخشی استراتژی های بازاریابی شرکتهای مذکور بررسی نماییم


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی