سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
بایگانی

پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت

 

پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 28
حجم 1971 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

چرا ارزش آفرینی؟

پارادایم ارزش آفرینی

ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت

تعریف ارزش و ارزش آفرینی

چهار تعریف مصرف کننده از ارزش از دیدگاه زمیتال

دو دیدگاه سنجش و ارزیابی ارزش

دسته بندی ارزش

تعریف مهندسی ارزش

فرایند مهندسی ارزش

نقش مهندسی ارزش

کارکردهای مهندسی ارزش

زنجیره ارزش در فرآیند تولید و جایگاه مهندسی ارزش

جایگاه مهندسی ارزش در کنترل هزینه ها

مزایای مهندسی ارزش

تعریف زنجیره ارزش و کارکرد آن

هزینه یابی زنجیره ارزش

فعالیت های فاقد ارزش و تصمیم گیری مدیران

مدلهای ارزش مشتری

مدل اجزا ارزش

مدل نسبت هزینه-منفعت

مدل هدف-ابزار

قیمت گذاری بر مبنای ارزش

مراحل قیمتگذاری بر مبنای ارزش

نقش زنجیره ارزش در حسابداری مدیریت

 

قسمتی از متن

برای تبیین نقش حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی باید به گستردگی دامنه وظایف حسابداری مدیریت توجه کرد که عبارتند از: کمک به تصمیم گیری های مدیریت در سطح راهبردی و عملیاتی، اعمال کنترل مدیریت فراهم نمودن اعمال مدیریت هزینه و مدیریت ریسک، کمک به سنجش واقع بینانه و منصفانه عملکرد، تلاش در جهت تحکیم ارزشهای سازمان از طریق تهیه و تدارک گزارشهای قابل اتکا،مربوط و قابل مقایسه به مدیریت، کمک به شناسایی فعالیت ها به تفکیک دارای ارزش و فاقد ارزش.

ارزش، قیمت کالا و خدماتی است که مشتری حاضر است آن را بپردازد به نحوی که قیمت آن علاوه بر جبران هزینه تولید آن،مازاد ارزش یا سود برای تولید کننده و صاحبان شرکت خلق نماید. ارزش مشتری، سطحی از بازده منافع محصول برای پرداخت مشتری در یک مبادله خرید است. ارزش مشتری از دید تهیه کننده: ارزش اقتصادی مشتری برای شرکت تعریف می شود که از تعریف ارزش مشتری مبتنی بر تقاضا به عنوان ارزش شرکت یا ارزش محصول آن برای مشتری متفاوت است.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت"  می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت مالی و مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی