سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

سایت فایل مَس

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
بایگانی

۶۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۸ ب.ظ

پاورپوینت نظریه واکنش های هیجانی ماورر

پاورپوینت نظریه واکنش های هیجانی ماورر

 

پاورپوینت نظریه واکنش های هیجانی ماورر در 17 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 17
حجم 4125 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت نظریه واکنش های هیجانی ماورر در 17 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

نقش آمادگی در رفتار

فراگشت

روش تقلیددی و نمایشی

یادگیری بدون عمل

پاداش و تنبیه

 

بخشی از متن

مقدمه

ماورر از طرفداران نظریه کاهش سایق هال به شمار می آید. او دارای نظریه خاصی به نام واکنشهای هیجانی یا شرطی شدن اضطرابی است. به نظر ماورر شرطی شدن بازتابی پاولف بیشتر به وظایف دستگاه عصبی خود مختار و کنترل اندرونه ها و تنظیم دستگاه گردن خون ارتباط دارد.

دستگاه عصبی خود مختار یا غیر ارادی از دو شاخه سمپاتیک و پاراسمپاتیک تشکیل یافته است که عکس یکدیگر عمل می کنند. پاراسمپاتیک بازدارنده فعالیتهای سمپاتیک است.

از نظر ماورر درد و دیگر حالتهای ناخوشایند در هیجان ترس دارای سهم بزرگی می باشند. اگر هر بار که صدای زنگ شنیده می شود به شخص ضربه دردناک هیجانی وارد شود، پاسخ شرطی یک پاسخ هیجانی است که از ترس ناشی می شود.

الگوهای گوناگونی که با یکدیگر عمل متقابل دارند از الگوها یا دگرگونی های انگیزشی به وجود می آیند. محرک های دردآور به جای ترس به صورت محرکهای طبیعی یا غیر شرطی به کار می روند.

ماورر محرک های دردآوری را که در مورد یادگیری به کار رود تقویت کننده افزایشی و آن را که موجب آرامش یا کاهش انگیزش می شود ( غذا هنگام گرسنگی) تقویت کننده کاهشی می نامد. نظریه ماورر بر عامل تعادل حیاتی استوار است. به طور کلی تا انگیزشی در کار نباشد از موجود زنده هیچ گونه رفتاری سر نمی زند.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۸
محمدرضا قربانیان
پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۸ ب.ظ

دانلود پاورپوینت مکتب فرانکفورت

پاورپوینت مکتب فرانکفورت

 

پاورپوینت مکتب فرانکفورت در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 30
حجم 4160 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت مکتب فرانکفورت در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

اعضای مکتب

هدف مکتب فرانکفورت

محورهای اندیشه مکتب فرانکفورت

تفاوت مکتب فرانکفورت و نظریه انتقادی

پیش‌فرض‌های تحلیل‌های انتقادی

اصول محوری

 

بخشی از متن

مقدمه

بخش ارتباطات- میراث فکری و نظری گروهی از روشنفکران برجسته آلمانی که می‌کوشیدند، یک‌گونه فلسفی انقلابی از مارکسیسم غربی را که با عنوان نظریه انتقادی(Critical Theory) شناخته می‌شد، پدید آورده و بسط دهند، را مکتب فرانکفورت می‌گویند.

به دنبال عدم تحقق پیشگویی‌های "مارکس"، مبنی بر وقوع انقلاب کارگری علیه نظام تولید سرمایه‌داری و شکل‌گیری سوسیالیسم و در پی ناکامی جنبش‌های مارکیستی در اروپا و عدم تمایل کارگران به انقلاب و پیروزی انقلاب بلشویکی(1917) در روسیه، بسیاری از نئومارکیست‌های آلمانی برآن شدند، تا به بازخوانی اندیشه‌های مارکسیستی بپردازند. این روشنفکران آلمانی، در ارتباط با یک مؤسسه تحقیقات اجتماعی بودند، که در سال 1923 با همت و سرمایه "فیلکس وایل"، که یک کارخانه‌دار بود، تأسیس شد و به عنوان اولین مؤسسه مطالعات مارکسیستی در جهان سرمایه‌داری غرب، وابسته به دانشگاه فرانکفورت بود. آنها در این مؤسسه، مهم‌ترین جریان فکری دنیای سرمایه‌داری از زمان ظهور مارکسیسم به بعد را پی‌ریزی کردند، که بعدها به مکتب فرانکفورت یا نظریه انتقادی، موسوم شد.

محور کانونی اندیشه و آرای مکتب فرانکفورت را باید در مفهوم نظریه انتقادی جستجو کرد؛ که معطوف به بررسی، مطالعه و تجزیه و تحلیل و تبیین جنبه‌هایی از واقعیت اجتماعی است که مارکس و پیروان ارتدکس وی، آنها را نادیده گرفته یا بدان‌ها بی‌توجهی کرده‌اند

اعضای این مکتب که از جمله اولین قربانیان سیاست‌های نژادپرستانه آلمان نازی بودند، در اواخر دهه 1930، بعد از اوج‌گیری قدرت رژیم سوسیالیسم آلمان، به خاطر دیدگاه‌های سیاسی خود، مجبور به ترک آلمان و عزیمت به ایالات متحده آمریکا شدند. در اوایل دهه 1950 اعضای مکتب، دوباره به آلمان بازگشتند و مؤسسه تحقیقات اجتماعی را در فرانکفورت فعال کردند.

در سال 1969 در پی مرگ «آدورنو» «مؤسسه منحل شد و با مرگ هورکهایمر دوران فعالیت مکتب فرانکفورت خاتمه یافت، لکن نظریه انتقادی در شکل جدید و در عین حال بسط‌یافته، در قالب دیدگاه‌های آلفرد اشمیت، یورگن هابرماس، کارل اتوآپل، کلاوس اوفه و ...تداوم پیدا کرد.

تازه‌ترین تلاشی که برای دنبال کردن و توسعه سنت‌های این مکتب انجام شده، توسط «هابرماس» فیلسوف و جامعه‌شناس بوده است که اکنون مهمترین و مشهورترین سخنگوی مکتب فرانکفورت می‌باشد.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۸
محمدرضا قربانیان

پاورپوینت دستورنامه روان پویشی فشرده و کوتاه مدت

 

پاورپوینت دستورنامه روان پویشی فشرده و کوتاه مدت در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 34
حجم 4277 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت دستورنامه روان پویشی فشرده و کوتاه مدت در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

مقدمه

مرحله ۱ : پرسش در خصوص مشکلات

مرحله ۲ : فشار

مرحله ۳ : چالش

مرحله ۴ : مقاومت انتقالی

مرحله ۵: دستیابی مستقیم به ناهشیار

مرحله ۶ : تحلیل انتقال

مرحله ۷ : کاوش پویشی در ناهشیار

 

بخشی از متن

مقدمه

آنچه به روان درمانگری پویشی فشرده و کوتاه مدت ماهیت فنی و مشخص می بخشد، فرمول بندی شدن و داشتن دستورنامه (Protocol) برای فرآیند درمانگری، به خصوص مصاحبه اول با بیمار است. این فرآیند به مراحل مشخصی قابل تقسیم است و هر مرحله با مداخله ای خاص از سوی درمانگر و پاسخی خاص از سوی بیمار مشخص می شود . این فرآیند را دوانلو توالی پویشی (Dynamic sequence) نامیده است.

توالی پویشی رویه ای است که از طریق آن درمانگر امکان بازگشایی ناهشیار را در بیمار ارزیابی و فرآیند حرکت درمانگری را هدایت می کند. دوانلو به صورت شهودی به این فن دست یافت و تنها پس از بازنگری مصاحبه هایش بود که توانست به توصیف نظری آنچه در مصاحبه انجام می دهد بپردازد .

یکی از تفاوت های عمده فنون سنتی روان پویشی و فن درمانی دوانلو این است که قدرت محرکه مصاحبه در فن بازگشایی ناهشیار بیشتر در دست درمانگراست تا بیمار. در هر دو روش این فرآیند از تعامل دو نفر تشکیل شده است، اما در فنون سنتی توالی حرکت به ترتیب عبارت است از : مواد کار (materials)، تفسیر و پاسخ؛ در حالی که در توالی پویشی حرکت عبارت است از: مداخله فعال، پاسخ، و به دنبال آن مداخله فعال دیگری از سوی درمانگر. در این روش بر تجربه فرا رونده (  Ongoing ) بیمار از تعامل با درمانگر در حین مصاحبه بسیار تاکید می شود . از این روی هر قسمت از درمان از مجموعه ای مداخله و پاسخ تشکیل شده است  که در نهایت به شکست مقاومت و ورود درمانگر و بیمار به هسته پویشی و ناهشیار اختلال منجر می شود.

 و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۲۷
محمدرضا قربانیان

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت Apple در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی

 

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت Apple در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 26
حجم 1965 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت Apple در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 26 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه

بنیانگذاری اپل (۱۹۷۶ تا ۱۹۸۰)

دوران طلایی اپل (۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱)

همکاری بزرگ (۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷)

شروع دوباره (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵)

عصر اینتل (۲۰۰۶ تا کنون)

مدیر عاملان و بنیانگذاران

محصولات

آی‌پد iPad

آی‌فون iPhone

آی‌پاد iPod

وضعیت مالی اپل (در فوریه 2011-به دلار آمریکا)

چشم انداز اپل

بیانیه ماموریت اپل

اهداف اپل

استراتژیهای برتر اپل

بررسی بیرونی (فرصتها- تهدیدات)

بررسی درونی (قوتها- ضعفها)

ماتریس سوآت  SWOT Matrix

 

قسمتی از متن

اپل APPLE  یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد. این شرکت در دهه‌ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود. اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد. همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند. مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت استفعا کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " تحلیل استراتژیک شرکت Apple در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی" می باشد که در حجم 26 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۱
محمدرضا قربانیان

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک

 

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 22
حجم 2574 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی دور کاری و کسب و کار های کوچک


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بهترین تئوری های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

ضرورت درک و استفاده توام از مدل‌های مدیریت ، استاندارد‌ها و ابزار‌های ارزیابی و مفاهیم و ابزارهای کیفیت

نوآوری های کیفیت

دلایل استفاده کمتر از مدلهای مدیریت استراتژیک در سازمانهای کوچک:

مدل مدیریت استراتژیک

لزوم یکپارچه سازی مدیریت استراتژیک و مدیریت کیفیت

مدل P5

انگیزه‌ی اصلی از مدل P5

عناصر مدل P5

جوایز و استانداردهای کیفیت

شاخص‌های جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج

شاخص‌های هفت طبقه‌ای MBQNA

ISO9000

هشت اصل موجود در ISO9000

ISO14000

استاندارد‌های کسب و کار‌های کوچک

قسمتی از متن:

هشت اصل موجود در ISO9000 :

اصل 1، تمرکز بر مشتری ؛

اصل 2، رهبری ؛

اصل 3،مشارکت افراد ؛

اصل 4،رویکرد فرایندی ؛

اصل 5،رویکرد سیستمی به مدیریت ؛

اصل 6، بهبود مستمر؛

اصل 7،رویکرد واقعی گرایانه در تصمیم گیری و

اصل 8 ، روابط مفید متقابل با تامین کننده .

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بهترین تئوری‌های مدیریت و کیفیت برای کسب و کارهای کوچک " می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۰
محمدرضا قربانیان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

پاورپوینت بررسی تطبیقی اینکوترمز 2000 و 2010

پاورپوینت بررسی تطبیقی اینکوترمز 2000 و 2010

 

پاورپوینت بررسی تطبیقی اینکوترمز 2000 و 2010 در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 21
حجم 601 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بررسی تطبیقی اینکوترمز 2000 و 2010 در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

اتاق بازرگانی بین المللی ICC

اینکو ترمز چیست ؟

اینکو ترمز 2000

دسته E

دسته F

دسته C

دسته D

اینکو ترمز 2010

قواعدی که برای تمامی روش های حمل و نقل پیش بینی شده است

قواعد مختص به حمل دریایی

مقایسه اینکو ترمز 2000 با 2010

فهرست منابع

 

قسمتی از متن

اینکوترمز  (Incoterms) به مجموعه‌ای از قواعد استاندارد از پیش تعریف شده‌ای اطلاق می‌شود که در تجارت و معاملات بین المللی از آنها استفاده می‌شود. این قوانین توسط اتاق بازرگانی بین المللی تعریف و تدوین می‌شود. اتاق بازرگانی بین المللی یک نهاد بین المللی است که در سال 1919 در پاریس تاسیس شد. هدف از تاسیس این نهاد این بود که به عنوان نماینده بنگاه‌های اقتصادی در سراسر دنیا از منافع تاجران در برابر دولت‌ها حمایت کند.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی تطبیقی اینکوترمز 2000 و 2010 " می باشد که در حجم 21 اسلاید، تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۰
محمدرضا قربانیان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ب.ظ

پاورپوینت برآورد تقاضا

پاورپوینت برآورد تقاضا

 

پاورپوینت برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 18
حجم 1777 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی اقتصاد


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

روشهای متداول برای برآورد تقاضا

مصاحبه با مصرف کننده

روش آزمایشی بازار

برآورد آماری تابع تقاضا (تحلیل رگرسیون)

مشخص کردن فرم تابع تقاضا

شکل تابع تقاضا

جمع آوری داده ها

متغیر مجازی

 

قسمتی از متن

تقاضا برای کالاهای تولیدی نقش مهمی را در بسیاری از تصمیمات تجاری ایفا می کند.برای استفاده از روابط حاکم بر تقاضا، ناگزیز به برآورد شکل ساختاری و ضرایب تابع تقاضا هستیم. مشخص کردن ساختار و ضرایب تابع تقاضا را اصطلاحاً برآورد تقاضا می گویند.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برآورد تقاضا " می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۰
محمدرضا قربانیان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ب.ظ

پاورپوینت اصول نمونه برداری از مواد غذایی

پاورپوینت اصول نمونه برداری از مواد غذایی

 

پاورپوینت اصول نمونه برداری از مواد غذایی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 32
حجم 738 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت اصول نمونه برداری از مواد غذایی در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تعریف بهداشت مواد غذایی

تعریف ایمنی مواد غذایی

روشهای کنترل موادغذایی وشناسایی خطرات

تعاریف و اصطلاحات نمونه برداری

هدف از نمونه برداری

نمونه بردار

ظروف وتجهیزات نمونه برداری

روشهای نمونه برداری

نمونه برداری تصادفی

نمونه برداری انتخابی

روشهای متداول سترون سازی وسایل

نمونه برداری

دقت ، صحت و کفایت نمونه برداری

درج مشخصات بر روی نمونه ها

انتقال صحیح وسریع به آزمایشگاه

 

قسمتی از متن

بهداشت مواد غذایی: عبارت است از کلیه موازینی که رعایت آنها در تولید، فرآیند، نگهداری و عرضه مواد غذایی ضروری است تا ماده غذایی سالم و با کیفیت بالای بهداشتی بدست مصرف کننده برسد.

ایمنی مواد غذایی: در نظر گرفتن تمام موقعیتها و شرایطی که در طول چرخه تهیه، فرآیند، ذخیره سازی، توزیع و آماده سازی مواد غذایی برای رسیدن به محصول سالم، مناسب و ایمن برای مصرف کننده لازم و ضروری است.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " اصول نمونه برداری از مواد غذایی " می باشد که در حجم 32 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۹
محمدرضا قربانیان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ب.ظ

پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین

پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین

 

پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 37
حجم 835 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت اصول روابط عمومی نوین در 37 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تاریخچه افکار عمومی

تعریف افکار عمومی

برخی مفاهیم در حوزه افکار عمومی

منشاء تشکیل افکار عمومی

تعاریف روابط عمومی

ویژگی های روابط عمومی

کلید واژه های روابط عمومی

روابط عمومی فرایند است

ارکان روابط عمومی

6 اصل طلایی روابط عمومی

مدل برنامه ریزی در روابط عمومی

ضرورتهای مخاطب پژوهی

شناخت ویژگی های مخاطب

الگوی آرمانی ارتباط با مخاطب

تعیین پیامهای روابط عمومی

ویژگیهای فرستنده

استراتژی های روابط عمومی

ارتباط مؤثر و اثربخش چگونه ؟!

خلاصه فهرست شخصیتی روابط عمومی

ویژگی های مدیر روابط عمومی موفق

چهار مدل روابط عمومی

نظریه های روابط عمومی و ارتباطات بر حسب مخاطب

جایگاه و وظایف روابط عمومی

فنون ارتباط با رسانه‌ها

تحقیقات و پژوهش

روابط عمومی الکترونیک

فنون روابط عمومی الکترونیک:

ویژگی های عصر جدید( عصر ارتباطات )

نقش روابط عمومی ها در عصر جدید

 

قسمتی از متن

روابط عمومی عبارت است از انتقال و تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان آن و انتقال تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظریات این گروه ها به مدیریت به منظور ایجاد همسویی و هماهنگی در علایق و منافع.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " اصول روابط عمومی نوین " می باشد که در حجم 37 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۹
محمدرضا قربانیان
چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ب.ظ

پاورپوینت بررسی استراتژی برند

پاورپوینت بررسی استراتژی برند

 

پاورپوینت بررسی استراتژی برند در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 19
حجم 830 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی بازاریابی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بررسی استراتژی برند در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تعریف برند

اهمیت برند

ارزش مالی نام تجاری

استراتژی نام تجاری

چرخه برنامه ریزی استراتژیک

استراتژی کسب و کار

توصیف و بیان آرم تجاری

4 اصل برندسازی

 

قسمتی از متن

برند: علامت تجاری یک نام، لغت، علامت، نشانه، طرح یا نشان تجاری می باشد که برای شناسایی یک محصول یا خدمات یک تولید کننده یا گروهی از تولید کنندگان بکار می رود و برای متمایز کردن آنها از رقبایشان می باشد. یک علامت تجاری دارای اجزای کاربردی و احساسی می باشد که یک رابطه ای را بین مشتری و آن محصول یا خدمت برقرار میکند.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی برند " می باشد که در حجم 19 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۸
محمدرضا قربانیان